Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-12-06, 20:52   #1
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 53
Sharp$: 88

jpasweden 2016
Stats: 12 - 9 - 0
ROI: 105.20%
Vinstprocent: 57.14%

Standard

jpasweden - dig for gold - (Ishockey & fotboll)


Startkassa: 2000,00 NOK.
Units: 1-10 (maxbet(10 units) - 20% av kassan
fokus: ishockey (NHL) fotboll (utanför Europas gränser)
Bolag: Comeon

Inleder utan att ha ett 1:a spel att bjuda på, många av spelen avgörs nattetid, så för nattugglan hoppas jag att mina spel kan vara behjälpliga.

Är också en flitig livebetare, något som jag givetvis inte rekar men kanske tipsar med i boken.


God kväll!


Senast redigerad av jpasweden den 2016-12-07 klockan 01:32.
jpasweden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-06, 22:18   #2
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 53
Sharp$: 88

jpasweden 2016
Stats: 12 - 9 - 0
ROI: 105.20%
Vinstprocent: 57.14%

Standard

SPEL #1
Buffalo Sabres - Edmonton Oilers
val: Över 5.5 mål
Odds: 2,10 (comeon)
Insats: 200,00 SEK


Man kan gott diskutera den här matchen till bägges favör eller helt enkelt anta en målsnål match och något stängd. I det här fallet är jag inte inne på någon målsnål utgång.

Edmonton som jag på förhand av säsongen rankat betydligt högre än tidigare, och givetvis.. det är en ganska logisk tanke med tanke på hur laget handlat/tradat inför säsongen. För första gången på många är ser jag ett lag som faktiskt kan börja skapa problem för giganterna i serien. Jodå, "alla slår alla" är fortfarande en skriven NHL-regel vilket också gör den oerhört svårtippad.

Skador Buffalo: Bogosian,Deslauriers,Gorges,Kulikov (Fedun? day to day)
skador Edmonton: Davidson,Gryba,Nurse,Pakarinen


av skadorna att dömma ser jag Edmonton som lyckligast inför kvällen, finns et par avbräck som stör, men ingenting som bekymrar mina offensiva värderingar av laget.

Buffalo kommer med fin form (trots ett par nederlag i det sista)
Defensiven har fungerat helt ok i det sista, men det har varit värre med målskyttet.

Edmonton som sist åkte på en 1-2 förlust mot Minnesota (OT) hade dessförinnan 2 segrar och har sett til dom 5 senaste 2/5 Ö 5.5 mål.

Jag tycker att oddsen är missvisande för natten, även om Edmontons offensiv kanske blivit något svagare, och istället defensiven förbättrad ser jag edmonton som ett fartfyllt motstånd.

Ofast jämna matcher lagen emellan även om undantaget kom sist (2-6 buffalo) innan dess uddamålsegrar.

Mycket i NHL går på magkänsla,och även om den statistiska biten talar för en ganska målsnål match är jag övertygad om det motsatta.

Tror dette uppgör skiljer sig från tidigare år då man haft lägre ambitioner, och jag har svårt att se Edmonton stå lågt för att förlita sig på defensiven.

Tycker att kvällens/nattens match talar för Edmonton seger 4-2,4-3, men jag kan inte helt känna mig trygg på defensiven/formen laget har,trots dess förbättring.
Mitt värde ligger på överspelet 5.5

Senast redigerad av jpasweden den 2016-12-06 klockan 23:55.
jpasweden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-07, 00:15   #3
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 53
Sharp$: 88

jpasweden 2016
Stats: 12 - 9 - 0
ROI: 105.20%
Vinstprocent: 57.14%

Standard

SPEL #2
Chicago Blackhawks - Arizona Coyotes
val: Chicago Ö 3.5 mål
Odds: 2,35 (comeon)
Insats: 180,00 SEK

Chicago är inget lag jag ofta lägger så mycket energi på, trots en loj start på säsongen är man i toppen, och det bevisar högst troligt hur bra man är.
Nu ser det ut som att laget gått ner alltför många procent och det har resulterat i 2 raka förluster. Saknaden av Toews (skada) är givetvis kännbar och påverkar offensiven oerhört, och det är väl också för den saken skull Chicago detta oddset inte är lägre.

Med eller utan Toews menar jag fortfarande att laget är pålitliga offensivt.
Dom senaste 3 matcherna mellan lagen har gått över 5.5mål ( 6-2 4-5 5-7 )

Att Chicago kommer med två raka förluster in i en match mot ett lag där det sett till statistiken talar för mål, tycker jag ger detta spel mervärde.

Arizona ser dystert ut denna säsong, offensivt ofarligt.. På 10 senaste matcherna har man gått Ö 5.5 mål (1!) gång. Men även här väljer jag att gå emot bortalagets facit och hellre inrikta mig på h2h statistiken.

jag tror också att det här är möjligheten för Chicago att få tillbaka självförtroendet framför målet.

nedsläpp: 02:30
jpasweden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-07, 01:36   #4
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 53
Sharp$: 88

jpasweden 2016
Stats: 12 - 9 - 0
ROI: 105.20%
Vinstprocent: 57.14%

Standard

LIVE(!)

Platense - Deportivo Espanol minut 65 (1-0)
spel: ö 1.5 mål 1.83 x 250 sek.
jpasweden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-07, 02:08   #5
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 53
Sharp$: 88

jpasweden 2016
Stats: 12 - 9 - 0
ROI: 105.20%
Vinstprocent: 57.14%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jpasweden Visa inlägg
LIVE(!)

Platense - Deportivo Espanol minut 65 (1-0)
spel: ö 1.5 mål 1.83 x 250 sek.
Slut! 1-0

- 250,00 !
jpasweden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-07, 02:44   #6
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 53
Sharp$: 88

jpasweden 2016
Stats: 12 - 9 - 0
ROI: 105.20%
Vinstprocent: 57.14%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jpasweden Visa inlägg
SPEL #1
Buffalo Sabres - Edmonton Oilers
val: Över 5.5 mål
Odds: 2,10 (comeon)
Insats: 200,00 SEK


Man kan gott diskutera den här matchen till bägges favör eller helt enkelt anta en målsnål match och något stängd. I det här fallet är jag inte inne på någon målsnål utgång.

Edmonton som jag på förhand av säsongen rankat betydligt högre än tidigare, och givetvis.. det är en ganska logisk tanke med tanke på hur laget handlat/tradat inför säsongen. För första gången på många är ser jag ett lag som faktiskt kan börja skapa problem för giganterna i serien. Jodå, "alla slår alla" är fortfarande en skriven NHL-regel vilket också gör den oerhört svårtippad.

Skador Buffalo: Bogosian,Deslauriers,Gorges,Kulikov (Fedun? day to day)
skador Edmonton: Davidson,Gryba,Nurse,Pakarinen


av skadorna att dömma ser jag Edmonton som lyckligast inför kvällen, finns et par avbräck som stör, men ingenting som bekymrar mina offensiva värderingar av laget.

Buffalo kommer med fin form (trots ett par nederlag i det sista)
Defensiven har fungerat helt ok i det sista, men det har varit värre med målskyttet.

Edmonton som sist åkte på en 1-2 förlust mot Minnesota (OT) hade dessförinnan 2 segrar och har sett til dom 5 senaste 2/5 Ö 5.5 mål.

Jag tycker att oddsen är missvisande för natten, även om Edmontons offensiv kanske blivit något svagare, och istället defensiven förbättrad ser jag edmonton som ett fartfyllt motstånd.

Ofast jämna matcher lagen emellan även om undantaget kom sist (2-6 buffalo) innan dess uddamålsegrar.

Mycket i NHL går på magkänsla,och även om den statistiska biten talar för en ganska målsnål match är jag övertygad om det motsatta.

Tror dette uppgör skiljer sig från tidigare år då man haft lägre ambitioner, och jag har svårt att se Edmonton stå lågt för att förlita sig på defensiven.

Tycker att kvällens/nattens match talar för Edmonton seger 4-2,4-3, men jag kan inte helt känna mig trygg på defensiven/formen laget har,trots dess förbättring.
Mitt värde ligger på överspelet 5.5
**Vinst 3-3 SLUT 420,00 Brutto (220,00 netto)
jpasweden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-07, 10:40   #7
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 53
Sharp$: 88

jpasweden 2016
Stats: 12 - 9 - 0
ROI: 105.20%
Vinstprocent: 57.14%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jpasweden Visa inlägg
SPEL #2
Chicago Blackhawks - Arizona Coyotes
val: Chicago Ö 3.5 mål
Odds: 2,35 (comeon)
Insats: 180,00 SEK

Chicago är inget lag jag ofta lägger så mycket energi på, trots en loj start på säsongen är man i toppen, och det bevisar högst troligt hur bra man är.
Nu ser det ut som att laget gått ner alltför många procent och det har resulterat i 2 raka förluster. Saknaden av Toews (skada) är givetvis kännbar och påverkar offensiven oerhört, och det är väl också för den saken skull Chicago detta oddset inte är lägre.

Med eller utan Toews menar jag fortfarande att laget är pålitliga offensivt.
Dom senaste 3 matcherna mellan lagen har gått över 5.5mål ( 6-2 4-5 5-7 )

Att Chicago kommer med två raka förluster in i en match mot ett lag där det sett till statistiken talar för mål, tycker jag ger detta spel mervärde.

Arizona ser dystert ut denna säsong, offensivt ofarligt.. På 10 senaste matcherna har man gått Ö 5.5 mål (1!) gång. Men även här väljer jag att gå emot bortalagets facit och hellre inrikta mig på h2h statistiken.

jag tror också att det här är möjligheten för Chicago att få tillbaka självförtroendet framför målet.

nedsläpp: 02:30
**VINST 4-0 Brutto (423,00) Netto (223,00)
jpasweden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-07, 10:51   #8
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 53
Sharp$: 88

jpasweden 2016
Stats: 12 - 9 - 0
ROI: 105.20%
Vinstprocent: 57.14%

Standard

SPEL #3
Porto U19 - Leicester U19 (youth league)
val: Øver 4.5
Odds: 2,75 (comeon)
Insats: 200,00 SEK

Sista omgången i gruppspelet och Porto med allt i egna hænder.
En 2:e plats per idag, betyder att den seger skickar laget vidare i slutspelsomgången.

Leicester är redan utslaget och har extremt lite att spela för, om man ser bort ifrån heder och engelsk mentalitet. Jag har svårt att se Leicester lägga sig ner och dö här.

Matchbilden för mig känns öppen, och då menar jag att Leicester troligtvis kommer försöka vinna, vilket jag tror kommer straffa sig.

Porto kan gått lägga sig lågt och hålla på poängen, men känner jag U19 ligor rätt är inte det tillfälle.

Jag tror på en komfortabel seger för hemmalaget, och gissar på ett resultat (4-1,5-1).

Att ge 2.75 på ett överspel (4.5) där bortalaget har ett snitt på över 2 mål emot per match och hemmalaget snittar 2 framåt.

Tror det här kan explodera!

lycka till !
jpasweden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-07, 12:44   #9
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 142
Sharp$: 69
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jpasweden Visa inlägg
SPEL #3
Porto U19 - Leicester U19 (youth league)
val: Øver 4.5
Odds: 2,75 (comeon)
Insats: 200,00 SEK

Sista omgången i gruppspelet och Porto med allt i egna hænder.
En 2:e plats per idag, betyder att den seger skickar laget vidare i slutspelsomgången.

Leicester är redan utslaget och har extremt lite att spela för, om man ser bort ifrån heder och engelsk mentalitet. Jag har svårt att se Leicester lägga sig ner och dö här.

Matchbilden för mig känns öppen, och då menar jag att Leicester troligtvis kommer försöka vinna, vilket jag tror kommer straffa sig.

Porto kan gått lägga sig lågt och hålla på poängen, men känner jag U19 ligor rätt är inte det tillfälle.

Jag tror på en komfortabel seger för hemmalaget, och gissar på ett resultat (4-1,5-1).

Att ge 2.75 på ett överspel (4.5) där bortalaget har ett snitt på över 2 mål emot per match och hemmalaget snittar 2 framåt.

Tror det här kan explodera!

lycka till !
Ryggar den good luck!
nomasporfavor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-07, 12:54   #10
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jpasweden Visa inlägg
SPEL #3
Porto U19 - Leicester U19 (youth league)
val: Øver 4.5
Odds: 2,75 (comeon)
Insats: 200,00 SEK

Sista omgången i gruppspelet och Porto med allt i egna hænder.
En 2:e plats per idag, betyder att den seger skickar laget vidare i slutspelsomgången.

Leicester är redan utslaget och har extremt lite att spela för, om man ser bort ifrån heder och engelsk mentalitet. Jag har svårt att se Leicester lägga sig ner och dö här.

Matchbilden för mig känns öppen, och då menar jag att Leicester troligtvis kommer försöka vinna, vilket jag tror kommer straffa sig.

Porto kan gått lägga sig lågt och hålla på poängen, men känner jag U19 ligor rätt är inte det tillfälle.

Jag tror på en komfortabel seger för hemmalaget, och gissar på ett resultat (4-1,5-1).

Att ge 2.75 på ett överspel (4.5) där bortalaget har ett snitt på över 2 mål emot per match och hemmalaget snittar 2 framåt.

Tror det här kan explodera!

lycka till !
Jag hänger på! Provar dock över 4 till 2.23 hos Pinnen.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-07, 12:59   #11
 
Niteowls avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 99
Sharp$: 2105


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jpasweden Visa inlägg
så för nattugglan hoppas jag att mina spel kan vara behjälpliga.
Det hoppas jag med
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jpasweden (+5)
Niteowl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-07, 16:26   #12
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 53
Sharp$: 88

jpasweden 2016
Stats: 12 - 9 - 0
ROI: 105.20%
Vinstprocent: 57.14%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jpasweden Visa inlägg
SPEL #3
Porto U19 - Leicester U19 (youth league)
val: Øver 4.5
Odds: 2,75 (comeon)
Insats: 200,00 SEK

Sista omgången i gruppspelet och Porto med allt i egna hænder.
En 2:e plats per idag, betyder att den seger skickar laget vidare i slutspelsomgången.

Leicester är redan utslaget och har extremt lite att spela för, om man ser bort ifrån heder och engelsk mentalitet. Jag har svårt att se Leicester lägga sig ner och dö här.

Matchbilden för mig känns öppen, och då menar jag att Leicester troligtvis kommer försöka vinna, vilket jag tror kommer straffa sig.

Porto kan gått lägga sig lågt och hålla på poängen, men känner jag U19 ligor rätt är inte det tillfälle.

Jag tror på en komfortabel seger för hemmalaget, och gissar på ett resultat (4-1,5-1).

Att ge 2.75 på ett överspel (4.5) där bortalaget har ett snitt på över 2 mål emot per match och hemmalaget snittar 2 framåt.

Tror det här kan explodera!

lycka till !
misslyckad värdering av mig och - 200,00

nya tag!

fick inte sett matchen men det blev inte någon spännande batalj sett till spelet.
jpasweden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-07, 23:09   #13
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 53
Sharp$: 88

jpasweden 2016
Stats: 12 - 9 - 0
ROI: 105.20%
Vinstprocent: 57.14%

Standard

Efter en smått dålig 3:e rek, ger jag mig åter in i den nordamerikanska världen.
Det blev 2/2 igår, och vi får hoppas att luktsinnet befinner sig på riktig plats ikväll också
Jag skickar iväg 4 spel inatt av 4 möjliga, var dock varsamma på insatserna.

I denna spelbok använder jag mig av ComeOn och Unibet, men av erfarenhet finns det andra bolag att välja för att få upp oddsen något.

Spel: 4
Toronto Maple Leafs - Minnesota Wilds (01:30)
val: 2 ML
Odds: 1,92 (comeon)
Insats: 200,00 SEK

Toronto har blivit en liten favorit för egen del med en mycket fungerande Nylander som i samspel med Matthews bildar en fint kombinerad offensiv kraft. Urartade fullständiga i upptakten och poängskörden har bleknat något för vårat framtidsnamn i de sista matcherna. Samtidigt måste man hylla Marner Kadri och inte minst Van Reimsdyk som imponerat stort och tätt såhär långt. Tycker laget ser riktigt bra ut även om jag inte ser för mig att laget går så fruktansvärt långt, men här finns det framtidsförhoppningar.
Holland saknas ikväll för Leafs.

Minnesota är ett riktigt krigarlag i mina ögon, svårslagna och det är ett motstånd jag inte tror passar Toronto ikväll. Det är sällan jag konstaterar att Minnesota skämmer ut sig fullständigt även om inte hockeyn alltid tillfredställer ögat, men att Toronto sliter med Minnesota.. FAKTA.
6 senaste mötena lagen emellan har Wilds vunnit, och det har alltid varit med 1 puck.
Man kan gott tro att det är en tllfällighet att det alltid slutat i favör Minnesota, men som jag tidigare nämnt, det är inget roligt lag att möta.

Fint lagbygge kombinerat med både äldre och yngre kvaliteer, och även om laget kanske inte visar den mest stjärnspäckade laguppställningen fungerar man oerhört bra som lag.

Här tycker jag att Minnesota skulle haft ett lägre utgångsodds.


Spel: 5
Washington Capitals - Boston Bruins (02:00)
val: Bruins Ö 2.5
Odds: 2,32 (comeon)
Insats: 70,00 SEK

Hmm, Washington är sig inte likt denna säsong.
Tycker man tradeat ganska dåligt, och ikväll har man inte hller Oshie med sig.
Mycket hänger på Ovechkin Bäckström, som jag inte heller känner igen i år.
Jodå, poäng gör man, men det känns långt ifrån 100%. Smötrögt, och aning trist enligt mig.

Boston är ett stort frågetecken för mig, därför är jag oviss hurvida man ska spela här.
Formen kan man iaf inte klaga på, motståndet har inte varit extremt, men man vinner fortfarande. Just den här matchen går jag på form och, helt enkelt magkänsla.
Boston har inte gjort 3 mål på washington sedan 2014, men ikväll tror jag 3-talet blir synligt igen. Detta spelet är ordinare tid, så det krävs 3 mål på 60 minuter.



Spel: 6
Anaheim - Carolina (04:00)
val: 1
Odds: 2.05(comeon)
Insats: 100,00 SEK

Väldigt kort info.
Anaheim överkörda sist 8-3, vi har en h2h som säger att bortalaget trivs bättre än hemmalaget. Det är inte snack om att Anaheims plattmatch påverkar oddsen här.
Bickel,Staal, Lindholm? saknas för bortalaget, och det tycker jag är ett kraftigt minus för Carolina.


Här förlitar jag mig på Ducks, och att man på hemmais kan motbevisa kritiker att man faktiskt är bättre än det man visat på sistone.


Spel: 6
San Jose - Ottawa (04:30)
val: Ottawa Ö 2.5 exkl. ot/so
Odds: 2.75(comeon)
Insats: 100,00 SEK

även här tycker jag linan ligger för högt på Senators.
Senators har en ganska fin statistk mot just SJ borta, där man mäktat med 3,3,4,2 mål.
Sällan matcherna går under 5.5 linan.
Ottawa med 15 mål på 5 matcher tycker jag är smått imponerande, Bobby Ryan är ett frågetecken, vilket givetvis är en negativ punkt för det här spelet.
Men att ge dig 4/10 Units, absolut!
jpasweden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-08, 08:56   #14
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 53
Sharp$: 88

jpasweden 2016
Stats: 12 - 9 - 0
ROI: 105.20%
Vinstprocent: 57.14%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jpasweden Visa inlägg
Efter en smått dålig 3:e rek, ger jag mig åter in i den nordamerikanska världen.
Det blev 2/2 igår, och vi får hoppas att luktsinnet befinner sig på riktig plats ikväll också
Jag skickar iväg 4 spel inatt av 4 möjliga, var dock varsamma på insatserna.

I denna spelbok använder jag mig av ComeOn och Unibet, men av erfarenhet finns det andra bolag att välja för att få upp oddsen något.

Spel: 4
Toronto Maple Leafs - Minnesota Wilds (01:30)
val: 2 ML
Odds: 1,92 (comeon)
Insats: 200,00 SEK

Toronto har blivit en liten favorit för egen del med en mycket fungerande Nylander som i samspel med Matthews bildar en fint kombinerad offensiv kraft. Urartade fullständiga i upptakten och poängskörden har bleknat något för vårat framtidsnamn i de sista matcherna. Samtidigt måste man hylla Marner Kadri och inte minst Van Reimsdyk som imponerat stort och tätt såhär långt. Tycker laget ser riktigt bra ut även om jag inte ser för mig att laget går så fruktansvärt långt, men här finns det framtidsförhoppningar.
Holland saknas ikväll för Leafs.

Minnesota är ett riktigt krigarlag i mina ögon, svårslagna och det är ett motstånd jag inte tror passar Toronto ikväll. Det är sällan jag konstaterar att Minnesota skämmer ut sig fullständigt även om inte hockeyn alltid tillfredställer ögat, men att Toronto sliter med Minnesota.. FAKTA.
6 senaste mötena lagen emellan har Wilds vunnit, och det har alltid varit med 1 puck.
Man kan gott tro att det är en tllfällighet att det alltid slutat i favör Minnesota, men som jag tidigare nämnt, det är inget roligt lag att möta.

Fint lagbygge kombinerat med både äldre och yngre kvaliteer, och även om laget kanske inte visar den mest stjärnspäckade laguppställningen fungerar man oerhört bra som lag.

Här tycker jag att Minnesota skulle haft ett lägre utgångsodds.


Spel: 5
Washington Capitals - Boston Bruins (02:00)
val: Bruins Ö 2.5
Odds: 2,32 (comeon)
Insats: 70,00 SEK

Hmm, Washington är sig inte likt denna säsong.
Tycker man tradeat ganska dåligt, och ikväll har man inte hller Oshie med sig.
Mycket hänger på Ovechkin Bäckström, som jag inte heller känner igen i år.
Jodå, poäng gör man, men det känns långt ifrån 100%. Smötrögt, och aning trist enligt mig.

Boston är ett stort frågetecken för mig, därför är jag oviss hurvida man ska spela här.
Formen kan man iaf inte klaga på, motståndet har inte varit extremt, men man vinner fortfarande. Just den här matchen går jag på form och, helt enkelt magkänsla.
Boston har inte gjort 3 mål på washington sedan 2014, men ikväll tror jag 3-talet blir synligt igen. Detta spelet är ordinare tid, så det krävs 3 mål på 60 minuter.



Spel: 6
Anaheim - Carolina (04:00)
val: 1
Odds: 2.05(comeon)
Insats: 100,00 SEK

Väldigt kort info.
Anaheim överkörda sist 8-3, vi har en h2h som säger att bortalaget trivs bättre än hemmalaget. Det är inte snack om att Anaheims plattmatch påverkar oddsen här.
Bickel,Staal, Lindholm? saknas för bortalaget, och det tycker jag är ett kraftigt minus för Carolina.


Här förlitar jag mig på Ducks, och att man på hemmais kan motbevisa kritiker att man faktiskt är bättre än det man visat på sistone.


Spel: 6
San Jose - Ottawa (04:30)
val: Ottawa Ö 2.5 exkl. ot/so
Odds: 2.75(comeon)
Insats: 100,00 SEK

även här tycker jag linan ligger för högt på Senators.
Senators har en ganska fin statistk mot just SJ borta, där man mäktat med 3,3,4,2 mål.
Sällan matcherna går under 5.5 linan.
Ottawa med 15 mål på 5 matcher tycker jag är smått imponerande, Bobby Ryan är ett frågetecken, vilket givetvis är en negativ punkt för det här spelet.
Men att ge dig 4/10 Units, absolut!
Blev 3/4 inatt.
Anaheim svek och klarade inte att slå Carolina på FT.
jpasweden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-08, 23:31   #15
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 53
Sharp$: 88

jpasweden 2016
Stats: 12 - 9 - 0
ROI: 105.20%
Vinstprocent: 57.14%

Standard

alldelels för dålig tid idag, lägger därför enbart ut spel utan motivering.




Spel: 8
boston - Colorado (01:00)
val: Boson -1.5
Odds: 2.65(comeon)
Insats: 100,00 SEK

Spel: 9
Philadelphia Flyers - Edmonton (01:00)
val: Flyers U 2.5 mål
Odds: 2.32(comeon)
Insats: 100,00 SEK

Spel: 10
Florida - Pittsburgh (01:30)
val: Pittsburgh
Odds: 2.28(comeon)
Insats: 225,00 SEK
jpasweden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td